Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2007

εχω κι εγω καρκινο

Είμαι η Σοφία και πάσχω μια εξαετία από καρκίνο με πολλές και δύσκολες μετασ τάσεις. Ήμουνα μόνο 30 χρόνων όταν μπήκε στη ζωή μου. Από την αρχή όταν το άκουσα ήμουνα πολύ ψύχραιμη γιατί δεν είχα συνηδητοποιείσει ότι πρόκυτε για μένα.Έδω και έξι χρόνια πολεμάω κάτι παραπάνω από παληκάρι.Βγήκα στη σύνταξη και όταν δεν ζώ στο νοσοκομείο,ζώ σπίτι μου.Ξέρω ότι είναι δύσκολη η κατάσταση αλλά θα αντέξω.Έχω κρατήσει κοντά μου τους ανθρώπους που με αγαπάνε αληθινά και όχι αυτούς που με λυπούνται.Οι γιατροί με έχουν κρατήσει στη ζωή πολλές φόρες.Καθημερινά γελάω,χαίρομαι τη ζωή και ελπίζω.Πρέπει εγώ να δίνω δύναμη στούς δικούς μου ανθρώπους.Ένοιωσα την ανάγκη να εκφράσω τα συναισθήματά μου σε όλους εσάς που πιστεύω ζήτε κάτι παρόμοιο,ήτε εσείς, ήτε κάποιος άνθρωπός σας.Μήν σταματάτε να ελπίζετε και να ονειρεύετε.Περιμένω τις σκέψεις σας.

6 σχόλια:

melina είπε...

καταρχας θελω να σου πω οτι σε θαυμαζω για το κουραγιο σου και σου ευχομαι να βγεις εσυ ο νικητης απο αυτον τον πολεμο αν και πιστευω πως σιγουρα θα τα καταφερεις.ο πατερας μου τωρα ξεκιναει καρκινος ουροδοχου κυστης grade 2.του κανανε διουριθριτικη επεμβαση και τωρα θα κανει εκχυσεις.αν σου ειναι ευκολο πες μου ενα καλο νοσοκομειο που να ξερουμε πως θα εχει μια σωστη αντιμετωπιση απο τους γιατρους.δεν σου κρυβω πως εγω εχασα τον κοσμο και ψαχνω τα παντα και ο πατερας μου μου δινει κουραγιο.δεν ξερω που το βρησκετε.μπραβο σας

melina είπε...

απο οτι καταλαβα εχεις αντιμετοπισει και εσυ αυτο που τωρα αντιμετωπιζει ο πατερας μου(θηλωμα στην ουροδοχο κυστη).εχεις απολυτο δικιο για το κλικες αυτο ειναι που δεν θελω και εγω να συμβει.δυστυχως στις μερες μας οι γιατροι εχουν γινει απανθρωποι και αυτην την αρρωστια που μπορει να ειναι ποιο σκληρη απο τις αλλες αλλα δεν παυει να ειναι απλα μια αρρωστια και μπορεις εστω και μετα απο καιρο να απαλλαγεις μια και καλη,την εκμεταλευονται παρα πολυ.δεν μπορουμε να παμε σε ιδιοτικο αλλα θα το ψαξουμε οσο γινεται σε δημοσιο νοσοκομειο.ειδα οτι απαντησες αμμεσα και αυτο με χαροποιει γιατι δειχνει οτι ζεις στο σπιτι σου οπως λες και εσυ.συνεχισε και θα δεις που καποια μερα αυτα θα ειναι μονο μια αναμνηση σαν μια ακομη εμπειρια στην ζωη μας.φιλια

sofia είπε...

Μελίνα εύχομαι να πάνε όλα καλά.Περιμένω νεα σου. Φιλιά.

sofia είπε...

μελίνα μου φαίνεται παράξενο αυτό που μου λες.σε ένα καρκινοπαθή ότι κι αν κάνουν γίνεται πάντα βιοψία.κοίταψέ το.
το ντυναν έχει και ίκα. εγώ κάνω θεραπεία και με καλύπτει 100%.τελικα αυτό το μπλόκ ισχύει, το έλυσα το πρόβλημα.εγω ξεκίνησα΄την προηγούμενη δευτέρα πάλι θεραπείες αλλά αυτή την φορά δεν με πειράζουνε γιατι τα φάρμακα είναι bio.

melina είπε...

καλημερα σοφακι.βιοψια εγινε αλλα δεν εσταλει υλικο απο το μυικο ιστο της κυστης και δεν μπορουμε να δουμε αν εχει διαχυσει κει.φαινεται παντως οτι εχει διαχυσει το χοριο και το αξιολογησε σαν τ1 και grade 2.σε 6 ευδομαδες ο διευθυντης ουρολογικης στον αγιο σαββα πια θα του παρει υλικο απο εκει.σοφακι ακουσα οτι στον αγιο σαββα γινονται καποια εμβολια κατα του καρκινου σε πειραματικο σταδιο ακομη αλλα λενε χωρις πολλες παρενεργειες.αν θες κοιταξε το λενε πως καταστελουν την επανεμφανιση του καρκινου.

sofia είπε...

Καλημέρα Μελίνα και καλό μήνα.Σε ευχαριστω για τις πληροφοριες, θα το συζητησω με το γιατρο μου και θα αποφασισουμε.Χαιρομαι πολυ που ακουω νεα σου και ανταλλασουμε τις σκεψεις μας. Φιλακια πολλα και καλη δυναμη στο μπαμπα σου και σε σενα.Να χαμογελας και ολα θα ειναι διαφορετικα.